درباره وبلاگ


به این وبلاگ خوش آمدید. این وب به دو گروه : دانلود و اموزش تقسیم شده که شما بتوانید .در صورت نیاز از هر دو ویژگی آن اسنفاده کنید. امیدوارم از این وب لذت ببرید.


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




iran download
شنبه 2 بهمن 1389برچسب:, :: 20:41 ::  نويسنده : من

 

شرکت ژاپني پايونير اولين ابر ديسک پرتو آبي با گنجايش 400 گيگابايت را توسعه داد. 


يک شرکت ژاپني توليدکننده محصولات الکترونيکي "ابر ديسک" پرتو آبي را ساخته است که داراي 16 لايه ضبط بوده و مي‌تواند تا گنجايش 400 گيگابايت فيلم و ديتا را در خود ذخيره کند. 
شرکت ژاپني پايونير اولين ابر ديسک پرتو آبي با گنجايش 400 گيگابايت را توسعه داد. اين ديسک جديد از 16 لايه ضبط و ذخيره اطلاعات و فيلم تشکيل شده است. 
در شرايطي که فناوري‌هاي آرشيو و ذخيره‌سازي هولوگرافي به سرعت توسعه مي‌يابند به نظر مي‌رسد که توليدکنندگان ديسک‌هاي پرتو آبي (Blu-ray) در حال کار روي ديسک‌هايي هستند که توانايي ذخيره صد گيگابايت اطلاعات را دارند. از ميان اين توليدکنندگان، شرکت پايونير اعلام کرده است که اولين ديسک پرتو آبي 400 گيگابايتي را توسعه داده است. 
پايونير در اين خصوص توضيح داد که اين نمونه آزمايشي محتوي 16 لايه 25 گيگابايتي ضبط است. درحال حاضر پيشرفته‌ترين فناوري چند لايه‌اي که در ساخت ديسک‌هاي پرتو آبي تجاري استفاده مي‌شود شامل دو لايه است بنابراين حداکثر گنجايش اين ديسک‌ها 50 گيگابايت است. در ديسک پرتو آبي 400 گيگابايتي لايه‌ها به حدي به هم نزديک شده‌اند که مي‌توانند تا حد قابل ملاحظه‌اي خطر تداخل و حذف اطلاعات را افزايش دهند. به منظور حل اين مشکل، پايونير اظهار داشت که در اين ديسک جديد از يک عنصر حساس به نور استفاده کرده است که توانايي خواندن سيگنال‌هاي بسيار ضعيف را هم دارد. اين فناوري مي‌تواند ديسک‌هاي نوري 16 لايه‌اي جديد را ايمن کند. در سال 2006 شرکت TDK نمونه آزمايشي ديسک 200 گيگابايتي متشکل از 6 لايه 33 گيگابايتي را توسعه داد



شنبه 2 بهمن 1389برچسب:, :: 20:40 ::  نويسنده : من

 

 

این پلتفورم که نام رمز پیشین آن Montevina بود تلفیقی از پردازنده موبایل کلاس Penryn با قابلیت پشتیبانی از حافظه‌های DDR3 و 802.11a/b/g/n WiFi می‌باشد. 

اینتل امیدوار است آخرین نسخه از فناوری مورد استفاده در دستگاه‌های لپ‌تاپ یعنی پلتفورم سنترینو2 را تا اوايل هفته آینده معرفی نماید. 
پیش‌بینی می‌شود این پلتفورم مجهز به رابط حافظه سریع‌تری بوده و مصرف انرژی آن به مراتب کمتر نسخه اول باشد. 

این پلتفورم که نام رمز پیشین آن Montevina بود تلفیقی از پردازنده موبایل کلاس Penryn با قابلیت پشتیبانی از حافظه‌های DDR3 و 802.11a/b/g/n WiFi می‌باشد. 

برخی از نسخه‌های این پلتفورم همچنین از استاندارد WiMax پشتیبانی خواهند کرد. 

به گفته اینتل این پلتفورم در ساخت پردازنده‌هایی که بر مبنای طراحی 25 وات ساخته خواهند شد بکار می‌رود. 



شنبه 2 بهمن 1389برچسب:, :: 20:39 ::  نويسنده : من

 

 

در حالي كه هك كردن اولين گوشي ساخت اپل دو ماهي طول كشيد، اين بار هكرها موفق شدند نرمافزار اختصاصي مدل جديد و نسل سوم اين گوشي را در كمتر از يك روز هك كنند. 

صب نرم افزار بر روي گوشي iPhone محدود به توليدات خود اپل و نرم افزارهاي تاييد شده توسط اين شركت است. از سوي ديگر تنها سيم كارت هاي اپراتورهاي طرف قرارداد با اپل بر روي اين گوشي فعال مي شود. 
اما يك گروه هكري به نام iPhone Dev Team كه قبلا هم چنين كاري انجام داده بود، روز گذشته موفقيت قبلي خود را تكرار كرد و در حال حاضر فعال سازي سيم كارت هاي اپراتورهاي مختلف بر روي گوشي نسل سوم iPhone امكان پذير است. 
علاوه بر اين مالكان گوشي هاي هك شده مي توانند در صورت به روز رساني سيستم عامل اين گوشي به راحتي آن را به روز كنند و از آخرين خدمات ارائه شده توسط اپل براي اين گوشي بهره مند شوند. 
گزارش هاي خبري حاكيست كه گوشي هاي هك شده iPhone هم اكنون در آمريكا و انگلستان با موفقيت مورد استفاده قرار گرفته است و پيش بيني مي شود به زودي به ديگر نقاط جهان هم برسد.



شنبه 2 بهمن 1389برچسب:, :: 20:38 ::  نويسنده : من

 

 

                                            

 

در حالي كه كمتر از يك ماه از عرضه مرورگر موفق فايرفاكس 3 توسط بنياد موزيلا مي گذرد، كارشناسان وبرنامه نويسان اين شركت درصدد طراحي نسخه تازه اي از اين مرورگر هستند كه فايرفاكس 3.1 نام خواهد گرفت. 

موزيلا برخي اصلاحات و به روزرساني ها در فايرفاكس را ضروري تشخيص داده و به همين علت درصدد عرضه نسخه جديد فايرفاكس است. 
از جمله نكات قابل تامل در مورد مرورگر فايرفاكس 3 ناسازگاري بسياري از افزونه هاي قديمي با اين مرورگر است. افزونه ها يا Adds on نرم افزارهاي كوچكي هستند كه امكانات متنوعي را بر طبق نياز كاربران به اين مرورگر اضافه مي كنند. 
پيش بيني مي شود نسخه جديد فايرفاكس به گونه اي طراحي شود كه نصب افزونه هاي مختلف بر روي آن به آساني هر چه بيشتر انجام شود. 
اگر چه هنوز مشخص نيست كه دقيقا چه ويژگي هايي به فايرفاكس 3.1 اضافه مي شود، اما به گفته مارك فينكل يكي از برنامه نويسان اين شركت در اين مرورگر به جاي افزودن امكانات جديد تلاش مي شود امكانات فعلي تقويت شده و عملكرد و پايداري مرورگر افزايش يابد. 
آن طور كه اين برنامه نويس در وبلاگ شخصي خود نوشته ارتقاي قابليت نشانه گذاري (bookmarking)، بهبود پشتيباني از محتواي صوتي و ويديويي و ارتقاي سازگاري با جاوا از جمله ويژگي هاي مرورگر فايرفاكس 3.1 خواهد بود. 
به نوشته وي اولين نسخه آزمايشي فايرفاكس 3.1 تا سه هفته ديگر عرضه مي شود كه تنها در اختيار متخصصان قرار مي گيرد. اما ارائه نسخه نهايي آن شايد تا اوائل سال 2009 به طول انجامد.



 

 

شب شنبه گذشته یاهو پیشنهاد مشارکت مایکروسافت و سرمایه دار کارل آیکان که در مورد بازسازی این شرکت اینترنتی و فروش تجارت جستجوی یاهو به مایکروسافت بود را رد کرد. 

طبق بیانات یاهو، پیشنهاد مایکروسافت و آیکان بعد از ظهر جمعه مطرح شد و به یاهو کمتر از 24 ساعت برای پذیرش آن مهلت داده شد. هیئت مدیره گفتتند که پیشنهاد را رد می کنند به این دلیل که توافق اخیر یاهو با گوگل از لحاظ مالی ممتازتر و دارای ریسک کمتر نسبت به پیشنهاد مایکرسافت-آیکان است. زیرا این پیشنهاد شامل فروش کامل شرکت نبوده و با یک قیمت مناسب بوده است. یاهو همچنین به این طرح پیشنهادی که سعی در جایگزینی هیئت مدیره فعلی و تیم مدیریت داشت اعتراض کرد. 

این پیمان عجیب و فرصت طلبانه مایکروسافت نتیجه ای نداشت اما جالب است آنچه در فکر صاحب سهام یاهو می گذرد. Roy Bostock رئیس یاهو در بیانیه ای گفت: واضح است که مایکروسافت که در پیشروی در زمینه جستجو شکست هایی داشته است، با آقای آیکان در یک ردیف قرار گرفته است برای این که یاهو را وادار به فروش استراتژی های جستجوی هسته ای اش با ضوابطی که بسیار سودمند برای مایکروسافت و غیرسودمند برای سهام داران یاهو است، کند. اما هیئت مدیره یاهو اجازه این اتفاق را نخواهد داد. اما هیئت مدیره یاهو آماده هر معامله ای است که سود کاملی برای سهامداران دربرداشته باشد. فقط این که ما چنین معامله ای را ازطرف مایکروسافت و یک سرمایه دار کوتاه مدت باور نمی کنیم. 

یاهو پیشنهاد فروش کل شرکت به مایکروسافت با حداقل 33 دلار برای هر سهم را یا گفتگو و مذاکره در مورد معامله جستجوی بهبود یافته را داد. و مایکروسافت هر دو را رد کرد. 

نکته دیگری از پیشنهاد مایکروسافت-آیکان که برای یاهو ناخوشایند بود، طبق گفته هیئت مدیره یاهو، این بود که به یاهو پیشنهاد فروش تجارت جستجوی الگوریتمی و استراتژی های مرتبط داده شده بود



 

 

با توجه به تبليغات و اقدامات اجرايي كه مايكروسافت براي رواج ويستا انجام مي دهد يك مركز تحقيقاتي آلماني در گزارشي جالب ميزان استفاده از ويستا در جهان را اعلام كرد. 

موسسه تحقيقاتي Fittkau & Maass كه در هامبورگ آلمان فعاليت مي كند اعلام كرد كه در حال حاضر فقط 13 درصد كاربران رايانه و اينترنت از ويندوز ويستا استفاده مي كنند كه با توجه به تبليغات و كارهايي كه مايكروسافت از سال 2007 براي رواج آن انجام مي دهد رقم چشمگيري محسوب نمي شود. 
به گزارش اين مركز تحقيقاتي، اكنون 75.8 درصد از كاربران اينترنت و رايانه از ويندوز XP استفاده مي كنند و كماكان اين سيستم عامل سيستم محبوب و مورد استفاده كاربران به شمار مي رود. 
Fittkau & Maass همچنين گزارش داده است كه 4.6 درصد كاربران از Windows 2000 و 3.8 درصد از Windows 98 استفاده مي كنند. 
اين مركز همچنين براي اولين بار گزارشي از ميران استفاده از لينوكس را اعلام كرد و چنين نوشت كه اكنون تنها 1.2 از كاربران جهان از لينوكس استفاده مي كنند. 
بنا بر اعتقاد كارشناسان اين مركز، عادت به استفاده از ويندوز XP ، محيط اين ويندوز، سهولت استفاده از آن و عمر كم لينوكس و ويستا از عوامل اصلي استفاده بيشتر از ويندوز XP محسوب مي شود.



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب