درباره وبلاگ


به این وبلاگ خوش آمدید. این وب به دو گروه : دانلود و اموزش تقسیم شده که شما بتوانید .در صورت نیاز از هر دو ویژگی آن اسنفاده کنید. امیدوارم از این وب لذت ببرید.


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




iran download
چهار شنبه 27 بهمن 1398برچسب:megamind, :: 17:18 ::  نويسنده : من

نام انیمیشن: Megamind
ژانر: کمدی ,اکشن
کیفیت: DVDRip - خوب
فرمت : Mkv
حجم: 350 مگابايت
امتياز : 7.3/10
تاریخ انتشار: ۲۰۱۰
مدت زمان: ۹5 دقیقه
محصول:امريکا
زبان:انگليسي
زير نويس فارسی : دارد
کارگردان : Tom McGrath
نويسندگان : Alan J. Schoolcraft , Brent Simons
ستارگان : Will Ferrell , Jonah Hill , Brad Pitt

خلاصه داستان : ابر قهرمانی به نام Metro Man و ابر ضد قهرمانی به نام Megamind، سال هاست که با یکدیگر رقابت می کنند. ماجراهایی که بین اون ها اتفاق می افتاد، تقریبا دیگه یکنواخت شده بود؛ مثلا Megamind یک بچه به نام Roxanne Ritchi رو می دزدید، بعد Metro Man میومد و اون رو نجات می داد، Megamind به زندان می افتاد، اما دوباره به زودی فرار می کرد. از این قبیل ماجرا ها دوباره و دوباره و دوباره برای اون ها اتفاق می افتاد. اما چیزی که همه رو شکه کرد، درباره Megamind بود؛ بالاخره یک روز اون Metro Man رو می کشه! و حالا او و معشوقه اش کنترل تمام شهر را در دست دارند. دیگه هیچ چیزی نمی تونه جلوی Megamind رو بگیره و اون به هر چیزی که بخواد می رسه. اما چیزی که در این بین اون رو سورپرایز کرد، این بود که اون از داشتن قدرت متلق خسته شده بود! اون به یاد روز های خوبی می افتاد که خودش و Metro Man با هم دیگه مبارزه می کردن. آخه یه ابر ضد قهرمان، بدون وجود هیچ قهرمانی که باهاش بجنگه، چیکار باید بکنه؟

براي دانلود اين انيميشن زيبا به ادامه مطلب مراجعه کنيد ...
 



ادامه مطلب ...


شنبه 2 بهمن 1389برچسب:, :: 20:52 ::  نويسنده : من

 

 

پژوهشگران دانشگاه توكيو موفق به يافتن روش جديدي براي ذخيره سازي اطلاعات بر روي لوح هاي فشرده اعم از دي وي دي و سي دي شده اند كه با استفاده از اين روش ظرفيت نگهداري اطلاعات بر روي آنها چند برابر حد معمول خواهد بود. 
به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران از E-Zine.tk در اين روش درج اطلاعات بر روي لوح هاي فشرده به شيوه متفاوتي از شيوه سنتي كنوني انجام مي شود كه باعث مي شود داده بيشتري در يك فضاي محدود قابل ذخيره سازي باشد. 
متاسفانه دي وي دي ها و سي دي هايي كه به اين روش تهيه شوند در دستگاه ها و درايوهاي فعلي پخش سي دي و دي وي دي قابل مشاهده نخواهند بود. 
با استفاده از اين روش مي توان تا 42 گيگابايت اطلاعات را بر روي يك دي وي دي خام ذخيره كرد. 
هنوز مشخص نيست دي وي دي هايي كه به اين روش تهيه مي شوند چه زماني در دسترس عموم مردم قرار مي گيرند و قميت آنها چقدر خواهد بود.

 

    



شنبه 2 بهمن 1389برچسب:, :: 20:50 ::  نويسنده : من

 

 

شرکت مايکروسافت براي افزايش رقابت خود با شرکت‌هايي مثل گوگل، IBM و ديگر مراکز که قصد عرضه بسته‌هاي نرم‌افزاري رايگان را دارند،‌ تحولات جديدي در مجموعه نرم‌افزاري Office به وجود خواهد آورد. 

به دنبال عرضه بسته‌هاي نرم‌افزاري رايگان از سوي شرکت‌هاي کامپيوتري و اينترنتي بزرگ، مايکروسافت مدل جديدي براي فروش مجموعه نرم‌افزاري Office در نظر گرفته است تا کاربران انگيزه‌ بيشتري براي به‌روز کردن اين نرم‌افزار داشته باشند و بيش از گذشته آن را بخرند. 

شرکت مايکروسافت روز گذشته اعلام کرد که کاربران از اين پس مي‌توانند مجوز يک ساله براي استفاده از مجموعه نرم‌افزاري Office و نرم‌افزار امنيتي Windows Live OneCare را به قيمت 99/69 دلار خريداري کنند. 

اين بسته نرم‌افزاري جديد Equipt نام گرفته است و در حالي که اجازه نصب روي سه کامپيوتر را به کاربر مي‌دهد، امکان استفاده از کليه وصله‌هاي امنيتي و سيستم‌هاي به‌روزرساني را به صورت رايگان فراهم مي‌کند. 

شرکت مايکروسافت مهم‌ترين دليل خود براي عرضه بسته نرم‌افزاري Equipt را رقابت بيشتر با گوگل، IBM و ... اعلام کرده است تا بتواند با نرم‌افزارهاي متن‌باز رقابت بيشتري داشته باشد. 

بسته نرم‌افزاري Equipt که شامل کليه ابزارها و نرم‌افزارهاي Office مي‌شود، قابليت بارگذاري از اينترنت را دارد.

 

                     



شنبه 2 بهمن 1389برچسب:, :: 20:47 ::  نويسنده : من

 

 

کمپانی NVIDIA گرافيك مادر بوردهاي Elite GF7050 VT-M5 را به بازار عرضه كرد. 

مادربورد مذکور بر مبناي تراشه 610i و با تكنولوژي 45 نانومتري توليد شده است كه باعث كاهش حرارت مادربورد و كاهش تعداد خطاهاي محاسباتي و عملياتي و در نهايت باعث بالا رفتن سرعت و كارآيي کلی مادربورد مي‌گردد. اين مادربورد که با گارانتی سازگار عرضه می‌شود براي پردازنده‌هاي Core 2 Quad و Core 2 Duo طراحي شده و بيشترين بازدهی را براي اين پردازنده‌ها به ارمغان مي‌آورد. 

گذر گاه اصلي 1333MHz (FSB) سبب شده است تا اين مادربورد نياز كاربران مختلف را جوابگو باشد. 
GF7050 VT-M5 از تكنولوژي Intel Hyper –Treading پشتيباني مي‌نمايد و با این فناوری اجراء همزمان چند نرم‌افزار و برنامه متفاوت را راحت‌تر و سریع‌تر مي‌نمايد و با پشتیبانی از حافظه DDR 2 800 (حداكثر تا ظرفيت 4GB) انجام عمليات ميان پردازنده و حافظه اصلي را افزايش مي‌دهد. 

كارت صداي 6 كاناله با تكنولوژي High Definition صدايي شفاف را در اختيار كاربر قرار مي‌دهد و كاربر مي‌تواند موزيك و صداي بازي‌هاي مختلف را با حجم زياد بدون خش و اختلال گوش دهد. همچنين يك شكاف PCI Express 16X يك شكاف PCI EXPRESS 1X و دو شكاف PCI و دارا بودن درگاه USB 2.0 و 4 در گاه USB از نقاط قوت این مادر بورد مي‌باشد. 



شنبه 2 بهمن 1389برچسب:, :: 20:45 ::  نويسنده : من

 

 

      

بنا بر گزارش شركت امنيتي سيمنتك، تبهكاران در حال سوءاستفاده از يك حفره اصلاح نشده در برنامه فلش ادوبي هستند.

 

،اوليور فردريك، مدير بخش پاسخگويي سيمنتك گفت: " ما يك حفره ناشناخته و جديد در برنامه فلش مشاهده كرده ايم كه در حال حاضر تبهكاران اينترنتي در حال سوءاستفاده از آن مي باشند."

 

اين حمله به گونه اي بسيار شايع شده است زيرا در حال حاضر بيش از 220 هزار سايت آلوده به كدهاي جاوا اسكريپتي هستند كه با استفاده از اين حفره كاربران را به سمت 57 وب سايت آلوده به كدهاي مخرب هدايت مي كنند.

 

وقتي كه اين كدها روي سيستم قرباني اجرا مي شوند، سعي مي كنند برنامه مخرب ديگر را دريافت و روي سيستم اجرا كنند. از جمله اين برنامه ها، كنترل راه دور شبكه هاي بات نت و برنامه هاي سارق پسورد مي باشند.

 

ديويد ماركوس مدير بخش تحقيقات مكافي گفت: " اين سرورها در روز دوشنبه خاموش بودند اما هر از چندگاهي روشن و خاموش مي شوند"

 

او ادامه داد: " واقعا مشاهده چنين حفره هاي اصلاح نشده اي موجب نگراني است. اين نگراني زماني به اوج مي رسد كه اين حفره ها به صورت گسترده اي مورد سوءاستفاده واقع شده اند"

 

لازم به ذكر است كه اين حفره برنامه هاي فلش پلير نسخه 9.0.124 و 9.0.115 را تحت تاثير قرار مي دهد. اين برنامه به طور وسيعي در سيستم عامل هاي مختلفي مورد استفاده قرار مي گيرند و در زمان مخابره اين خبر هنوز اصلاحيه اي براي آن منتشر نشده است.

 

در سال گذشته سيمنتك گزارش كاملي از 500 حفره در برنامه هاي جانبي منتشر كرد كه شامل ادوبي فلش پلير، رييل پلير و كوئيك تايم بود.

 

سخنگوي شركت اوبي اظهار كرده است كه آنها در حال كار روي اين حفره هستند تا در اسرع وقت اصلاحيه مربوط به آن را منتشر كنند



شنبه 2 بهمن 1389برچسب:, :: 20:41 ::  نويسنده : من

 

شرکت ژاپني پايونير اولين ابر ديسک پرتو آبي با گنجايش 400 گيگابايت را توسعه داد. 


يک شرکت ژاپني توليدکننده محصولات الکترونيکي "ابر ديسک" پرتو آبي را ساخته است که داراي 16 لايه ضبط بوده و مي‌تواند تا گنجايش 400 گيگابايت فيلم و ديتا را در خود ذخيره کند. 
شرکت ژاپني پايونير اولين ابر ديسک پرتو آبي با گنجايش 400 گيگابايت را توسعه داد. اين ديسک جديد از 16 لايه ضبط و ذخيره اطلاعات و فيلم تشکيل شده است. 
در شرايطي که فناوري‌هاي آرشيو و ذخيره‌سازي هولوگرافي به سرعت توسعه مي‌يابند به نظر مي‌رسد که توليدکنندگان ديسک‌هاي پرتو آبي (Blu-ray) در حال کار روي ديسک‌هايي هستند که توانايي ذخيره صد گيگابايت اطلاعات را دارند. از ميان اين توليدکنندگان، شرکت پايونير اعلام کرده است که اولين ديسک پرتو آبي 400 گيگابايتي را توسعه داده است. 
پايونير در اين خصوص توضيح داد که اين نمونه آزمايشي محتوي 16 لايه 25 گيگابايتي ضبط است. درحال حاضر پيشرفته‌ترين فناوري چند لايه‌اي که در ساخت ديسک‌هاي پرتو آبي تجاري استفاده مي‌شود شامل دو لايه است بنابراين حداکثر گنجايش اين ديسک‌ها 50 گيگابايت است. در ديسک پرتو آبي 400 گيگابايتي لايه‌ها به حدي به هم نزديک شده‌اند که مي‌توانند تا حد قابل ملاحظه‌اي خطر تداخل و حذف اطلاعات را افزايش دهند. به منظور حل اين مشکل، پايونير اظهار داشت که در اين ديسک جديد از يک عنصر حساس به نور استفاده کرده است که توانايي خواندن سيگنال‌هاي بسيار ضعيف را هم دارد. اين فناوري مي‌تواند ديسک‌هاي نوري 16 لايه‌اي جديد را ايمن کند. در سال 2006 شرکت TDK نمونه آزمايشي ديسک 200 گيگابايتي متشکل از 6 لايه 33 گيگابايتي را توسعه داد



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب